Autentificare:

Creează-ți silueta perfectă

1. Ciclismul/plimbările cu bicicleta

Ciclismul îți oferă posibilitatea de a tonifia toate grupele musculare. În scopul de a obține o formă fizica bună, începe de la o scurtă plimbare cu bicicleta, iar apoi adăugă noi etape în traseul pe care-l parcurgi. Astfel, vei reuși să combini o excursie de relaxare cu un antrenament.

2. Exerciții cu ajutorul fitball-ului

Pentru a antrena mușchii abdomenului, poți folosi fitball-ul. Fixează-l, culcă-te pe spate, astfel încât să fii cu fața în sus, pune mâinile după cap, ridicând omoplații și partea superioară a spatelui. Execută aceste mișcări cel puțin 20 de ori. Pentru cele mai bune rezultate, repetă exercițiul de 2-3 ori pe săptămână.

 

3. Alergarea în pantă

Cu ajutorul acestei tehnici vei putea obține o formă perfectă. Înainte de începerea cursei, se recomandă să faci stratching timp de 10 minute. Dacă te afli în sala de fitness, alege pe banda de alergare un ughi de înclinare de 10%.

Apoi, aleargă un sprint timp de 20 de secunde, după care încetinește viteza. Pentru cele mai eficiente  rezultate, repetă această serie de 8 ori. Este destul să adaugi un astfel de antrenament în programul săptămânal.

4. Ridicarea greutăților mici

Ridicare ganterelor ajută la arderea țesutului adipos din organism. Include în antrenament 3-5 exerciții cu greutăți, de 4 ori pe săptămână. Rezultatul bun nu va întârzia să apară.

5. Aparat de vâslit

Experții în fitness sunt de părerea că acest aparat este cel mai bun prieten atunci când vine vorba de pregătirea corpului pentru sezonul estival. Acest simulator permite să arzi calorii la o viteză foarte mare. 2-3 antrenamente pe săptămână îți vor permite să obții rezultate uimitoare.

6. Step aerobic

O pierdere în greutate destul de eficientă. În proces sunt antrenați mușchii șoldurilor, brațelor și abdomenului. Experții confirmă rezultate spectaculoase numai după 2 săptămâni. E bine să faci cel puțin 2 antrenamente de acest fel pe săptămână.

7. Dansurile 

Dansul te va ajuta să pierzi în greutate într-un timp foarte scurt. O sesiune va arde sute de calorii. Se pot remarca dansurile latino-americane, care ajută la reducerea grăsimii în zona abdominală.

comments powered by Disqus